Nytt tilbud til utstillere

11. september 2020
Digital konferanse betyr digitalt utstillingsområde - som blir stappfullt av muligheter for både gode treff og informasjonsutveksling!
Utstillingsområdet er en viktig del av konferanseopplevelsen på Fjernvarmedagene Urban Energi - så også i år.

I samarbeid med vår partner Apriil kan vi presentere ustillerpakker hvor både møter med mennesker, konkurranser, presentasjoner, informasjonsmateriell og kontaktdetaljer gjøres tilgjengelig både i forkant og underveis i selve arrangementet.

Kjernen i det hele er det digitale utstillingsområdet, som vil være en integrert del av konferanseprogrammet og hvor hver utstiller får flere verktøy tilgjengelig for å vise fram produkter og komme i kontakt med folk.

Noen har kanskje allerede deltatt med "virtuell stand" på arrangementer. Vi vil forsøke å ta det hele enda et skritt videre i en ganske omfattende utstillerplattform, bakt inn i selve konferanseplattformen, samtidig som vi legger opp til en møterekke med ukentlige lunsjseminarer (på maks en halvtime) i forkant av at selve konferansen går av stabelen 16. november. I samarbeid med Apriil kan vi også tilby produksjon av visuelt materiell for bedrifter som har behov for det.

Vi opererer i år med tre forskjellige utstillerpakker: small, medium og large:

Small
  • gir ansatte i utstillerbedriften tilgang til konferansen
  • egen plass i utstillingsområdet
  • profilering på urbanenergi.no fram mot konferansen

Medium
Alt small-pakken inneholder, pluss:
  • egen, kort reklamefilm til profilering i hovedsendingen under konferansen

Large
Alt de to andre pakkene inneholder, pluss:
  • deltagelse i lunsjseminar i regi av Norsk Fjernvarme i forkant av konferansen
  • prioritert plass i utstillingsområdet

Vi vil fylle på med mer informasjon på denne siden framover, men håper så mange som mulig vil være med oss så tidlig som mulig slik at vi også kan ta imot ønsker og ideer i utformingen av utstillerområdet. Vi synes det er utrolig stas å utvikle noe helt nytt!

For å gi dere en pekepinn på hvordan utstillingsområdet vil fungere, og den tekniske løsningen, vil vi arrangere et digitalmøte for alle interesserte torsdag 24 september klokka 11.00 hvor løsningen vises fram. Vi vil gå i spesiell dialog med bedrifter som melder seg på før dette, for å få deres innhold på plass, slik at det kan brukes som eksempler på møtet.

Så her er det ingen grunn til å nøle!

Selve påmeldingssiden finner du i menyen på toppen av denne siden - eller du kan trykke her
 
Icon Del på Facebook
Icon Del på Twitter